Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    Dps warrior

    avatar
    Psylysss
    Gäst


    Dps warrior Empty Dps warrior

    Inlägg  Psylysss tis mar 31, 2009 7:34 pm

    Namn: Oskar
    Ålder: 19
    Sverige, vart? Nyköping, sörmland.

    Namn på karaktär: Psylyss
    Ras: Orc
    Klass: Warrior
    Armory link:
    Tid spelat på din karaktär: 97 dagar.

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: Nah, inga såna..

    Professions: Blacksmithing / mining 450
    Är du orginal ägaren av karaktären? Självklart Smile

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    Jag kan raida alla dagar, nån gång kan det hända att ett träningspass ligger i vägen men då hojtar jag till i tid.

    2.) Beskriv dig själv som person.
    Lugn, trevlig, är oftast på bra humör och bjuder gärna på mig själv.

    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    Jag vill verkligen komma igång och raida med svenskar, förra guilden klarade inte av att invita folk så den la ner för ungefär en månad sen.
    Jag vill ha en aktiv guild med aktiva officers som har koll på läget.

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)

    Utöver professions; Jag ställer gärna upp och lirar heroics det behövs, har tanking gear så det räcker för de flesta instanserna om det så önskas.

    5.) Raid experience
    Har kört alla 10-man, OS & VoA 25, inte hela Naxx (alla utom four horsemen, sapp & kel)
    Har gått som OT och några gånger MT i 10-man men endast i nödfall.
    I tbc körde jag de lättare raidsen; kz,za ihop med gruul och mag.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    Jag migrerade till Bladefist för några månader sedan från Ravencrest med ett gäng irls, vi startade en guild, "Pearl" där vi körde stenhårt några veckor men i brist på members och motivation så gick det hela i backen efter ett tag.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    Spelar mestadels Fury, överväger Arms efter Ulduar eftersom TG blir nerfat med 10% mindre dmg Sad
    Men jag spelar Fury för att jag tycker att det är den roligaste speccen atm, med bra gear är det oerhört kul att se hur mycket man kan ge.

    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Att ni har trevliga raids som är seriösa men trots det innefattar ett par goda skratt.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Nästan alltid om jag inte är säker på en ny bossfight så glider jag in på och letar upp video på det hela. Om jag fortfarande inte är säker så drar jag mig inte för att fråga.
    Flasks/Elixir är inte något som jag brukar se som särskilt viktigt i 10-man, men i 25 är det ju en annan femma då jag alltid försöker toppa min dps.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.

    Som ny sökande hoppas jag att denna app blir granskad och övervägd trots det att warriors inte står på önskelistan.

    Det var nog allt Smile
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Dps warrior Empty Sv: Dps warrior

    Inlägg  Blewp tor apr 02, 2009 11:33 am

    Jag har inte kunnat spana in din gear eftersom du är utloggad i tankgear på armory!

    Hör av dig snarast såatt vi kan checka vad du har!

    Mvh
    Blewp

      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 6:36 pm