Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


2 posters

    Dreamthor - Prot warrior

    avatar
    jayson


    Antal inlägg : 1
    Registreringsdatum : 09-03-23

    Dreamthor - Prot warrior Empty Dreamthor - Prot warrior

    Inlägg  jayson mån mar 23, 2009 9:05 pm

    Namn:Jayson flodin
    Ålder: 18
    Sverige, vart? Lerum nära Göteborg

    Namn på karaktär:Dreamthor
    Ras:Orc
    Klass:warrior
    Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Dreamthor
    Tid spelat på din karaktär: 14dagar och 13h. Jag har så lite played time på warrior eftersom jag har en druid och en dk som jag lvlade till 80 först.


    Alts höglevlade och värdiga att nämna:
    Shejjk har varit min main. Ne resto druid från skullcrusher och har även flyttat min dk till bladefist för att farma saker till min warrior.

    Professions:JC/mining 450 i båga
    Är du orginal ägaren av karaktären? Japp jag är orginala ägaren.
    har haft min konto sedan wow kom ut. På den tiden spelade jag på min shaman som jag inte har varit inne på länge. Det kanske är värt att nämna, men iallafall så har jag även sulfuras på shamanen.


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela. Som det ser ut nu så kan jag raida alla dagar året runt.

    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte? Nån gång kan jag behöva ta ledig om jag har prov eller nånting.

    2.) Beskriv dig själv som person. Snäll och spelbereonde. jag är även schysst och försöker hjälpa andra som behöver hjälp både IRL och ingame

    3.) Varför vill du joina just Shurium? Jag har inte varit på servern så länge och innan jag bestämde mig så tänkte jag hitta en svensk guild.
    Vill så gärna träffa nya människor från sverige och kanske festa lite irl.

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)kan hjälpa guilden med att göra gems kan göra några rare recipes å så.

    5.) Raid experience. zg/aq20/aq40/bwl/naxx. mag/ssc/tk/bt naxx 10/25 os 10/25 har även testat malygos på drullen men har inte så gått så bra där eftersom många i gillen stack efter första wipen.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    Min förra guild är på Skullcrusher ally sidan.
    jag lämnar dem eftersom att de inte gillar wipes och progressen tog för lång tid. Wipade de en gång så disbanda de raiden direkt. Och nu verkar det som att det blev en pvp guild efter att jag lämnat.
    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec. Prot speccad.
    valde de för att jag ville tanka men om gillen vill att jag ska respecca om så gör jag gärna det.

    8.) Vad förväntar du dig från oss? att ni är vänliga och schyssta.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? Brukar kolla taktikerna på nätet osv. brukar även kolla så att jag har pot så det räcker innan raiden startar.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    Min warrior har då 1day och 13h played på 80. Gearen är väl så där, eller jag tycker iallafall att det duger bra till heroic naxx osv.
    Warriorn har 30k hp unbuff och defcappad.
    Om jag ska va ärligt så tycker jag att jag har fixat min gear ganska fort. har varit 80 i 4dar och har 11 epics.

    tack för mig iallafall. ha de gött
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Dreamthor - Prot warrior Empty Sv: Dreamthor - Prot warrior

    Inlägg  Blewp tor mar 26, 2009 8:03 am

    Tyvärr har vi fullt på warrior tanks.

    GL med Guildsökandet

    Mvh
    Blewp, Shurium

      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 2:00 pm