Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    Fury Warrior.

    avatar
    Bobzter
    Gäst


    Fury Warrior. Empty Fury Warrior.

    Inlägg  Bobzter mån mar 09, 2009 6:53 pm

    Namn: Fredric "Figo" Nilsson
    Ålder: 15 år ung
    Sverige, vart? Karlshamn, Blekinge, Sverige

    Namn på karaktär: Bobzter
    Ras: Tauren Male ofc king
    Klass: Warrior
    Armory link: (Jag har 3119 AP, dnu vad som e felet på Armory :S ) OM nu inte armory länken kommer med här, /w me ingame för inspect =)

    Tid spelat på din karaktär: ca. 11 dagar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: Level 80 Troll Mage (guildless)

    Professions: Mining: 413 Blacksmith: 364
    Är du orginal ägaren av karaktären?: 100% mitt


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte? Det skulle vara Lördags raiden , eftersom varannan helg är jag hos min pappa. Resten av dagarna passar helt OK =D Kommer hem på Söndagseftermiddagen

    2.) Beskriv dig själv som person. Lugn, Alltid focuserad i raids. Inte den som kritiserar någon om man gör ett misstag, (undantag är efterblivna grabbar)

    3.) Varför vill du joina just Shurium? Hör hört att det är en bra guild,Bra progress och schyssta medlemmar. STORT + är ju att alla är svennar Surprised

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.) Förutom mitt ständigt glada humör så är det ju att jag skillar BS atm. dock inga rare recipes ännu

    5.) Raid experience Bara Naxx 10man , OS 10,25 och såklart VoA 10,25 :/

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem? <Natural Selection> Var Raider där , Jag och ngra IRL polare startade en guild som clearade 10 man Naxx

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    19/52/0 Villig att byta om det behövs
    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Social guild som inte slackar och failar allt för hårt i raids.
    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? Beror på raid. tar ju såklart pots etc för svåra raids, och försöker läsa så mkt som möjligt för nya bossar/instancer


    Hoppas vi syns i framtiden Very Happy
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Fury Warrior. Empty Sv: Fury Warrior.

    Inlägg  Blewp tis mar 10, 2009 3:04 am

    Vi har tyvärr fullt på fury warriors i guilden och kan inte ge dig en spot.

    Lycka till med guildsökandet

    Mvh
    Shurium

      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 3:57 pm