Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    ELemental shaman majbjörn.

    avatar
    Majbjörn
    Gäst


    ELemental shaman majbjörn. Empty ELemental shaman majbjörn.

    Inlägg  Majbjörn tis mar 17, 2009 7:20 pm

    Namn: Nathan Weiss
    Ålder: 17
    Sverige, Stockholm

    Namn på karaktär: Majbjörn
    Ras: Tauren
    Klass: Shaman
    Armory link


    Tid spelat på din karaktär: 88 dagar.

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: Inte riktigt.

    Professions: Skinning pga critrating jobbar på herb just nu för pengarnas skull.
    Är du orginal ägaren av karaktären? Ja.


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    Kan spela alla dessa dagar. Är van vid att raida ungefär varje dag från 18-23. Därför passar dessa tider mig perfekt.
    2.) Beskriv dig själv som person.
    Jag är en sjysst person om någon glömt flask/buffood så kan jag med gladhet skänka bort. Blir inte sur och uppretad om jag förlorar loots osv.
    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    Min kompis Korvmemos (UD warlock) är/var med där. Han blev hackad dock. han beskrev guilden som en bra och sjysst guild. En svensk guild är ju alltid ett plus också. Jag letar efter just en sådan guild.
    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    Kanske raid taktiker på OS3D om ni inte klarat den ännu. Såkart andra taktiker också.
    5.) Raid experience
    Allting just nu. Från tbc till Woltk.
    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    Jag var tidigare med i <Haten>. Wobax disbandade den idag faktist. MEn jag har länge känt för att lämna den pga att guildledaren var ett arsel. Jag var dock bara member i guilden men hjälpe till med en del saker, försökte leta taktiker till OS3D och annat. Vi tog somsagt allting utom OS3D.
    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    Jag är elemental shaman. Alltid varit kommer alltid vara. Dessutom gör man grym dps tycker jag själv iallafall. Elemntal aura hjälper till i raids också. Detsamma med totem of wrath.
    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Att ni är välkommnande och snälla. Inte som min förra guild, bara skiter i en och sådant. Ungefär bara att ni är sjyssta mot mig. Har inte så höga förväntningar.
    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Till en ny bossfight försöker jag läsa igenom taktiken ett par gånger försöka föreställa mig hur fighten kommer se ut. Köper alltid buffood och flasks. (Ibland någon extra om någon glömt).
    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    Jag vill få ut det mesta från wow. Ha det kul med sjyssta människor men ändå vara seriösa i raids och ta oss frammåt i raids och annat. Jag hoppas ni gillade min apply blev lite knasigt men såhär blev det iallfall. Hare gött allesammans!
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    ELemental shaman majbjörn. Empty Sv: ELemental shaman majbjörn.

    Inlägg  Blewp tis mar 17, 2009 7:49 pm

    Välskriven apply, gillar dina åsikter och tankar.

    Du är välkommen på en trial hos shurium.

    Mvh
    Blewp, Shurium

      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 10:58 am