Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


2 posters

    Shockbane ansöker till guilden resto shaman.

    avatar
    shock ba
    Gäst


    Shockbane ansöker till guilden resto shaman. Empty Shockbane ansöker till guilden resto shaman.

    Inlägg  shock ba ons mar 11, 2009 8:08 pm

    Ålder:18
    Sverige, vart? Stockholm,Älvsjö
    Namn på karaktär: Shockbane
    Ras:Orc
    Klass:Shaman
    Armory link: Sidan är nere.
    Tid spelat på din karaktär: 23dagar 4timar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: Nej jag har inte någon alt som är över 70.

    Professions:
    Är du orginal ägaren av karaktären? Ja

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte? Jag kan spela varje dag, bara det inte kommer in något viktigt skolarbete

    2.) Beskriv dig själv som person. Jag ser mig själv som en glad person (har lite dårlig humor)

    3.) Varför vill du joina just Shurium? Jag tycker att eran guild är väldigt bra och det värkar som en reriös guild

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.) Jag har inga rare recipes men har engineering på 440 skill.

    5.) Raid experience.
    Jag har raidat naxx 10 man, os med 1 drake

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    Min nuvarande guild är sådär letar efter lite mer seriös guild och dem tar inte 25man.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec. Jag kör med resto 0/16/55. jag tog den speccen för att jag gillar att spela resto

    8.) Vad förväntar du dig från oss? Jag förväntar mig att ni är seriösa och inte något bråk. inte något "kompis" ge bort loot.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? Alltid innan jag ska raida så går jag och äter och går på toa.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    jag tycker det ska bli roligt att kanske få joina guilden för att jag kan spela min klass bra och tycker det är roligt med en seriös guild. tycker det är kul att spela wow Razz
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Shockbane ansöker till guilden resto shaman. Empty Sv: Shockbane ansöker till guilden resto shaman.

    Inlägg  Blewp tor mar 12, 2009 1:24 am

    Tyvärr finns det ingen plats i Shurium för dig.
    Detta är mycket pga din gear, som visar sig vara mycket pvp och blått.

    Mvh
    Blewp, Shurium
    avatar
    shockbane


    Antal inlägg : 1
    Registreringsdatum : 09-03-11

    Shockbane ansöker till guilden resto shaman. Empty Sv: Shockbane ansöker till guilden resto shaman.

    Inlägg  shockbane tor mar 12, 2009 6:10 pm

    Blewp skrev:Tyvärr finns det ingen plats i Shurium för dig.
    Detta är mycket pga din gear, som visar sig vara mycket pvp och blått.

    Mvh
    Blewp, Shurium


    mmh vet, Det är mitt pvp gear. Jag har nu på mig mitt pve gear så om du kan kolla igen och överväg ditt svar på min ansökan Razz
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Shockbane ansöker till guilden resto shaman. Empty Sv: Shockbane ansöker till guilden resto shaman.

    Inlägg  Blewp tor mar 12, 2009 8:14 pm

    Efter tankar funderingar och diskussioner måste jag tyvärr säga att din gear fortfarande inte räcker till för våra 25man raids.

    Lycka till med guildsökandet!

    Mvh
    Blewp, Shurium

    Sponsored content


    Shockbane ansöker till guilden resto shaman. Empty Sv: Shockbane ansöker till guilden resto shaman.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 9:24 pm