Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


3 posters

    Hej guilden Shurium!

    avatar
    Súperjager


    Antal inlägg : 1
    Registreringsdatum : 09-04-05

    Hej guilden Shurium! Empty Hej guilden Shurium!

    Inlägg  Súperjager sön apr 05, 2009 7:24 pm

    Namn:Ioannis
    Ålder:25
    Sverige, vart? Uppsala

    Namn på karaktär: Súperjager
    Ras: Undead
    Klass: Warrior
    Armory link:
    Tid spelat på din karaktär: Sedan 2006

    Alts höglevlade och värdiga att nämna:
    ****Har inga alts, har bara spelat som warrior och kan min sak inom den klassen.****

    Professions:
    ****Blacksmith och Jewelcrafter****

    Är du orginal ägaren av karaktären?
    ***Ja****
    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    ****Dagarna går bra sen beror det på när jag jobbar, endast lördagar är omöjliga****


    2.) Beskriv dig själv som person.
    **** Tålmodig,målinriktad,lugn och kan vara rolig från och till. ****

    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    **** I början var vi "guilden pearl" men efter att mina kompisar slutade spela så splittrades guilden. Efter detta fick jag ett erbjudande om att joina guilden "war and peace" efter att ha blivit frågad att joina som pug OT warrior i naxx hc. Sen dess har jag varit ofta MT. Men eftersom guilden lackar i dps så har vi tagit det försiktigt och bara spelat 3 wings vid varje tillfälle.
    Två Månader senare whispar Hoffmeister och frågar mig hur det går.
    Växlar några ord med varandra...
    Två dagar efter det går jag utanför ogri och funderar på att duellera lite som tank.
    Då får jag syn på en rogue(Zlack) och tänker... det kommer bli kul att få möta en rogue med 27-29% i block rating. Efter duellen får jag syn på att han är med i guilden Shurium som Hoffmeister talade om. Just då funderade jag på att kanske fråga om en inv och fördelarna är ju också att alla talar svenska.****

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    **** Om någon behöver nått från bs eller jc så gör jag det gratis såklart****

    5.) Raid experience
    ****Skillad på alla raids förutom eoe.Endast sett film på youtube****

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    ****Oftast har vi varit för några spelare annars i den senaste kommer det nya hela tiden så man måste boosta de genom naxx normal, trött på det.... Jag förtjänar en bra guild med samma skills som mig. Ska man spela med andra så ska det kännas som att man spelar med sig själv fast med 10 olika karaktärer på samma gång, vilket inte går... kan alla sin sak så är det kul bara****

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    ****Tank, slippa att behöva fråga om att joina raids. Vill hellre att folk kallar mig att få joina istället. På det viset whispar folk hela tiden och det är en bra känsla eftersom man känner sig behövd****

    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    **** Slippa höra engelska i TS Razz****

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    **** Genom potions och att vara på plats i tid, för man vet aldrig om allys står utanför summoning stenen och campar. kan vara drygt att vänta på spelare som är på en annan kontinent med heartstone på väntetid. Och ännu värre om det inte finns en warlock i raiden.****

    10.) Berätta om precis vad du vill, its your time to shine.
    ****I miss my old and skilled lagkamrater. Ser även emot att få träffa nya:) ****
    Zlack
    Zlack


    Antal inlägg : 51
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ålder : 33

    Hej guilden Shurium! Empty Sv: Hej guilden Shurium!

    Inlägg  Zlack mån apr 13, 2009 12:31 pm

    Förlåt att det tagit tid innan du fått svar, men vi har fullt på protection tanks.
    Tack för din ansökan och gl & hf med guildletandet

    Zlack
    Mongosarius
    Mongosarius


    Antal inlägg : 69
    Registreringsdatum : 09-02-22

    Hej guilden Shurium! Empty Sv: Hej guilden Shurium!

    Inlägg  Mongosarius mån apr 13, 2009 2:14 pm

    haha lål på dig zlack finns de nå annat en protection tanks av warriors ? =P
    Zlack
    Zlack


    Antal inlägg : 51
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ålder : 33

    Hej guilden Shurium! Empty Sv: Hej guilden Shurium!

    Inlägg  Zlack mån apr 13, 2009 2:23 pm

    hoppsan :)prot warriors* Razz

    Sponsored content


    Hej guilden Shurium! Empty Sv: Hej guilden Shurium!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 8:58 pm