Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    Elemental shaman !

    avatar
    Kauga
    Gäst


    Elemental shaman ! Empty Elemental shaman !

    Inlägg  Kauga tor apr 16, 2009 5:41 pm

    Namn: Felix Östergren
    Ålder: 17 i september
    Sverige, vart? Trelleborg !!

    Namn på karaktär: Kauga
    Ras: Orc
    Klass: Shaman
    Armory link
    Tid spelat på din karaktär: 10 dagar i 80.

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: en lvl 51 mage. dock på en annan server.

    Professions: LW och håller på att dra upp Alchemist för dom fina potsen.

    Är du orginal ägaren av karaktären? Yes !


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte? Tiderna passar mig utmärkt. Skulle isåfall vara om vi har något prov att plugga till jag inte kan!

    2.) Beskriv dig själv som person. Jag är en glad, trevlig kille. framför allt social !

    3.) Varför vill du joina just Shurium? För att jag vill ha en svensk guild. blir mycket lättare att raida och förstå varandra.

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    När jag har fått upp min Alch så bidrar jag med pots. men just nu så har jag Legenchants att erbjuda!
    5.) Raid experience Naxx normal. några kvarter i naxx hc. självklart voa / os också.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem? Har inte haft någon seriös guild precis, var med i Shattered nydligen, men dom klarade inte ens av naxx normal så jag leftade. Är just nu med i fuzion har inte raidat något med dom än!

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    Jag valde elemental för att man gör så sjukt mycket dmg, tycker jag iaf.
    8.) Vad förväntar du dig från oss? Trevlig seriös guild som vill raida mycket och folk som klarar av att wipa ( fast det inte är kul ) utan att leava raids osv !

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Kollar youtube osv. Fixar flasks osv Smile
    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    Jag kan baga kauga Very Happy

      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 6:28 pm