Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


3 posters

    Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock!

    avatar
    snus


    Antal inlägg : 4
    Registreringsdatum : 09-03-26

    Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock! Empty Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock!

    Inlägg  snus mån apr 13, 2009 6:42 pm

    Ansökan skriven på en officers begäran, kunde ha en liten chans att komma in om jag gjorde en ny Smile

    Namn: Mikael a.k.a Mikka
    Ålder: 17, fyller 18 i år!
    Sverige, vart? I vårat folk kära helsingborg! (söder)

    Namn på karaktär: Snüs
    Ras: Bloodelf!
    Klass:Warlock
    Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Sn%C3%BCs
    Tid spelat på din karaktär:
    /played 28 days 22 hours avrundat uppåt.
    (19 på level 80)


    Alts höglevlade och värdiga att nämna:

    ambasaden, 68 paladin @ bladefist
    jumbaw, 73 hunter @ kor'gall

    Professions:
    Jag är 450 herbalism och 446 inscription. Kan göra de flesta glyphs.

    Är du orginal ägaren av karaktären?
    Första och absolut den ända ägaren av detta accountet!


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    Raidtiderna passar mig aldedes utmärkt må jag säga!

    2.) Beskriv dig själv som person.
    En snäll och glad kille på 17 år som har en otrolig motivation inom PVE progress. Jag älskar som sagt att progressa, de bästa som finns i detta spelet om du frågar mig. Rädd för att kommunicera på vent är jag inte heller:)

    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    För att ni verkar vara hur sköna som helst! en full svensk guild är ju inte ett litet plus i kanten för den delen heller! Jag skulle vilja progressa och raida tillsammans med folk som er!

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    Fee fria glyphs och.. eternal lifes/herbs:)

    5.) Raid experience
    Min raiding experience är väldigt bred. Jag listar allting här.

    OBS. notera att all min vanilla och tbc experience är utforskad med min föredetta mage som numera är lifetime bannad. Jag var i en guild på kor'gall som heter T.J.P.F (www.tjpf.com)
    - level 60 -
    zul'gurub - fullt ränsad
    aq20 - fullt ränsad
    molten core - fullt ränsad
    Onyxia - demolerad
    Black wing lair - fullt clearad
    aq40 - clearat upp till twin emperrors
    naxxramas - kom aldrig in dit /:

    - Level 70 -
    Karazhan - ränsad
    gruul's - ränsad
    magtheridon - mördad!
    ssc - ränsad
    Tk - ränsat
    bt - kom aldrig dit><
    Mh - dödat anethron och rage winterchill
    swp - pfft, aldrig varit i närheten av de!

    - Level 80 -
    naxx 10 - ränsat med irls
    naxx 25 - ränsat
    os 10 - ränsat me irls, även med en drake uppe
    os25 - ränsat med 1 och 2 drakar uppe, aldrig klarat 3
    voa10/25 - nämnvärt? ränsat i pug
    Malygos10 - dödad
    malygos25 - dödad!


    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?

    Jag var officerare och så kallad "class leader" i T.J.P.F under dem senare dagarna i level 60. Annars har jag varit i guilder som Cruentus och the reborn på bladefist. Jag lämnade reborn på grund av att jag hade problem med vissa members som inte kunde hålla sina olämpliga åsikter för sig själv, och jag leava cruentus på grund av att de kickade en närstående irl utan någon annledning.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.

    0/53/18. Ett väldigt märkligt specc enligt många. Jag säger som såhär. Jag älskar att hjälpa andra, boosta och höja alla på alla olika sätt, därför har jag ett så kallat "raid benefit specc" då raiden får en buff på 250 extra spellpower varje gång min felguard crittar. Jag gör inte världens dps i denna speccen, men jag gör gott och väl bra ifrån mig:)

    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Raid, progress och förståss att ha kul! Ni verkar som jag notera tidigare vara helschyssta! Tror att jag kommer trivas väldigt väldigt hjärtligt i shurium om ni nu får för er att acceptera mig:)

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Inför raids har jag alltid flask med mig, och eventuellt buff mat för svårare raids såsom OS+3drakes osv.. För nya bossfighter kollar jag youtube clip samt läser igenom taktikerna noggrant.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.

    jag skejtar på fritiden och är allmänt social.. haha:)
    Citron
    Citron


    Antal inlägg : 27
    Registreringsdatum : 09-03-06
    Ålder : 35
    Ort : Stockholm

    Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock! Empty Sv: Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock!

    Inlägg  Citron mån apr 13, 2009 11:20 pm

    skejtare? seeexigt.. post pixxs dirr! <3

    Jag e fett nyfiken på varför du blev permabannad på din mage? ;D

    Annars såg det bra ut i mina ögon puss!

    Mjau! cat


    Senast ändrad av Citron den mån apr 13, 2009 11:27 pm, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    snus


    Antal inlägg : 4
    Registreringsdatum : 09-03-26

    Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock! Empty Sv: Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock!

    Inlägg  snus mån apr 13, 2009 11:25 pm

    Haha! Jobbar på en film som förmodligen är klar i sommar:)

    Jodå de ska jag la berätta för dig(: Jag var hos kussarna i finland på semester, och då spelade jag under den tiden jag var där. Blizzard uppgav att mitt account används från två olika IP adresser, och lifetime bannade mig utan någon som hellst varning (hade varit bannad förut pga mitt dåliga ordförråd som yngre) så.. jag ble la ägd:)

    tack så mycket! hoppas på de bästa
    avatar
    snus


    Antal inlägg : 4
    Registreringsdatum : 09-03-26

    Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock! Empty Sv: Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock!

    Inlägg  snus tor apr 16, 2009 7:01 pm

    Ville bara påpeka att orsaken till att ni inte vill ta in mig är väldigt bristfallig, några människor förstår nog inte vad ironi är^^ men aja.
    Zlack
    Zlack


    Antal inlägg : 51
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ålder : 33

    Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock! Empty Sv: Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock!

    Inlägg  Zlack tor apr 16, 2009 10:41 pm

    Tack för din ansökan men vi kommer inte att ta in dig i Shurium. Lycka till med guildletandet

    Zlack the almight king på pinnen

    Sponsored content


    Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock! Empty Sv: Snüs 80 "whatever you wan't specced" Warlock!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 5:04 pm