Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    Mage sökes , mage söker ^^

    avatar
    Andofall
    Gäst


    Mage sökes , mage söker ^^ Empty Mage sökes , mage söker ^^

    Inlägg  Andofall ons mar 25, 2009 5:00 am

    Namn: IRL? Alexander Karlsson
    Ålder: 23
    Sverige , Nyköping.

    Namn på karaktär: Andofalla
    Ras: Blood elf
    Klass: Mage
    Armory link:
    Tid spelat på din karaktär: Började spela på Andofalla när Burning Crusade kom ut med några svenska polare.
    Professions: Spellfire Tailor 445 / Enchanter 456.

    Alts höglevlade och värdiga att nämna:
    Börjar i level ordning och kommer bara ta upp dom jag är 70+ med.

    Badvoodoo lvl 80 Troll Death - Link -
    Info. Har gearat min Death Knight som tank har 540+ Defense och 23k Hp inte mycket att hänga i granen dok hehe
    Prodessions. Herbalism 450 / Inscription 438

    Darkscythe lvl 78 Undead Präst - Link -
    Info. Min första char jag började med. har altid spelat healer med denna och raidade ZG MC AQ20/40 Onyxia BWL
    flyttade till denna server eftersom jag hadde svenska polare på denna servern när BC kom ut.
    Prodessions. Mooncloth Tailor 412 / Enchanting 388

    Silverhorn lvl 75 Tauren Shaman - Link -
    Info. Elemental shaman som jag lirar på lite då då och som är Guild leadare för min alt/vän guild <End of Alliance>
    Guilden är mer eller mindre min privata spargris. Utryme kan man aldrig ha för mycket av =P
    och det blir lättare att spara på saker till sina alts så man kan lättare få upp dom.
    Prodessions. Skinner 450 / Dragonscale Leatherworking 427

    Azaleen lvl 72 Blood Elf Hunter - Link -
    Info. Min lilla huntard ^^ Spelade dem som min PvP char i BC lite granna, PvPa bara i BG's för att döda lite tid och alliance.
    Prodessions. Miner 409 / Gnomish Engineering 385

    Är du orginal ägaren av karaktären?
    Självklart är jag det , anser att om man köper karaktärer eller låter andra spela upp sin char så har man inget att vara "stolt" över.


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    Svar. Låt see nu , jag är för tillfälet arbetslös och mina väner kallar mig "no lifer" , så alla tider ^^

    2.) Beskriv dig själv som person.
    Sines sjuk , mentalt instabil och sjämtsam hehe. Alla vet vi att det är svårt arr beskriva sig själv.
    Men ska man göra ett ärligt försök så tycker jag att jag är en sjämtsam ärlig och lojal person.
    Är en "Team player" och ställer altid upp på mina polare.

    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    Jag såg att ni sökte 1st mage 1st oomkin och tänkte att det skulle vara roligt att tillhöra en guild igen.
    och anledningen till att jag är "Guild löss" just nu är en lång historia, men kan berätta lite kort.
    Börjar i Burning crusade där jag var med i Corpus Sangui där vi raidade kara, mag, grull och ZA.
    Alt var mer eller mindre bra tills vi började raida i grull och mag mer eller mindre.
    innan WotLK kom ut splitrades guilden för att en kille kickade folk utan att ledningen hadde sagt någe och helvetet bröt ut.
    kicken var ogiltig eftersom inte ledningen hadde beslutat det och ledningen ville inte invita tillbax dom, eftersom killen som kickade var deras IRL polare.
    Och vågade inte göra någe åt det mer eller mindre.
    och eftersom ledningen inte kunde göra saker rätt lämnade jag och flera andra för att skapa en ny guild, med dom som vart kickade utan giltig anledning.
    Där kom Army of None.
    Anledningen till att jag inte är med där är för att folk åter igen började bråka med varandra och jag läsnade till slut och lämnade för att ta det lungt och få tillbax spel glädjen igen.
    Lång histora som vart längre en jag väntade mig ^^ men det var inte alt och jag tror inte ni vill höra på tråkigt skvaller =O

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    När jag joinar en guild , joinar jag inte för att bara få mina epics utan för att guilden ska göra progress osv.
    Nu menar jag inte att ni inte kan göra det utan mig utan att jag joinar en guild för att kunna vara till guildens förfogande.
    Jag har mina alts som kan hjälpa på ett eller annar sätt , och jag tar inte betalt för att folk ska utnytja mina professions.
    Alla mina chars är till för att vara till nytta, och begär bara en sak.
    Att ha rligt^^
    Ex , behövs det healer och ingen är online så kan jag mer en gärna komma.
    Behövs en enchanter kommer jag , men behöver kok mats för att kunna göra den. ingen extra kostnad.
    och som nu skrev, rare recipes etc. jag har mongoos på både Andofalla och Darkscythe det skulle vara intresant.
    Och med Andofalla så är jag en liten rep sammlare sen BC började tror det bara är som of hordir jag har kvar som kan ge mig största slot väskan som jag har nytta av.
    Tror jag har 30 exalted factions eller nära på om jag inte missn fel.

    5.) Raid experience.
    ZG, MC, Onyxia, AQ20&40, BWL, Kara, Grull, mag, ZA. och Nya naxx10 och om man vill ens kalla det raid så jag jag kört PvP raiden norm och HC.
    Notis , jag älskar att raida ^^

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    Skrev innan lite om min guild historia sen BC men kan skriva lite kort.
    <Epic Realety> "Haomarush" var jag med i innan BC på en annan server, där spelade jag som healer och hette då skite men flyttade den karaktären till Bladefist och döpte om den till Darkscythe.
    <Corpus Sangui> "Bladefist" guiid som jag joinade och blev först CL-mage och blev sedan officer.
    <Army of None> "Bladefist" och officer efter massa tjafs så bad jag att få bli vanlig member för jag orkade inte med alt bråk och folk kom till mig i alla fall ^^ antar att jag hadde för stort förtroende och att folk gillade mig ^^
    det är min guild historia lite kort.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    Igentligen brukar jag köra Frost arcane, har altid tyckt att frost är en raid spec sen MC (svårt att lära gammla hundar sitta) arcane bara för att få clear casting och critt buffen för att lägga på healer eller annan spellcaster.
    men just nu är jag frostfire specen som alla säger ska vara "bästa specen", men jag föredrar fortfarande 11/0/60 som jag hadde innan ,hehe

    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Att raida eftersom jag finner det roligast mer wow och att ha roligt.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Jag lär mig bäst av att se saker i första hand eftersom jag är dysläktiker, så jag kollar upp boss strider via video klip.
    efter det så läser jag på wowwiki om bossarna så att jag är säker på vad som kommer hända så jag känner mig lite mer förbered.
    och lysnar altid på raidleadersn "strategi" om det fins flera eller nya sätt att ta bossarna på.
    Jag fixar altid matbuffar eftersom jag har hög cooking skill. saknar bara 2-3 st så kan jag alla tror jag.
    Kollar AH efter pots elexirs och annar smått och gott som kan behövas.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    sagt det mästa antar jag utäver dom karaktärerna jag skrev om ovan så har jag totalt 10 chars.
    1 av varje class som alla har "användbara prof" tycker jag i alla fall =P
    Mitt mål är att få upp alla classer till max level så man har lite att välja på och för att kunna varijera lite så man inte ledsnar på en char.
    Är som sagt svensk med spanska rötter (mor är från spanjen) men har levt i sverige hela mitt liv.
    Har spelat wow sen det kom ut på marknaden.
    Har VentrilioMix så jag kan använda Ventrilio och Team speak2 och sitter ofta på Skype med.
    Är som saagt Dysläktiker så min stavning är inte perfekt.
    Är det någe mer ni vill veta så är det bara att fråga på, bara det inte är alt för personligt =O

    Med vänliga Hälsningar
    Alexander Karlsson aka Andofalla.
    avatar
    Andofall
    Gäst


    Mage sökes , mage söker ^^ Empty Sv: Mage sökes , mage söker ^^

    Inlägg  Andofall ons mar 25, 2009 5:07 am

    Såg att mina armory länkar inte kom med av nån anledning.
    Eller så är det vara jag som inte kan se dom.
    Men jag gör ett nytt försök att länka dom och tar bara bort > http:// <

    Main apply char
    Andofalla link : eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Andofalla

    Alts.
    Badvoodoo link : eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Badvoodoo
    Darkscythe link : eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Darkscythe
    Silverhorn link : eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Silverhorn
    Azaleen link : eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Azaleen
    Zlack
    Zlack


    Antal inlägg : 51
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ålder : 33

    Mage sökes , mage söker ^^ Empty Sv: Mage sökes , mage söker ^^

    Inlägg  Zlack ons mar 25, 2009 3:43 pm

    Välkommen till Shurium som trial! viska en officer ingame för invite

    MvH Zlack & Shurium

    Sponsored content


    Mage sökes , mage söker ^^ Empty Sv: Mage sökes , mage söker ^^

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 2:50 pm