Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


4 posters

    Fainte - RestoDruid.

    avatar
    Fainte


    Antal inlägg : 1
    Registreringsdatum : 09-03-15
    Ort : Linköping

    Fainte - RestoDruid. Empty Fainte - RestoDruid.

    Inlägg  Fainte sön mar 15, 2009 9:40 pm

    Hej Shurium!

    Jag heter Filip Bergqvist och fyller 17 i Sommar, jag bor i Linköping. Jag är en social kille, har verkligen inga problem att trivas och få folk att trivas, speciellt på till exempel Ventrilo.

    Nu till World of Warcraft:
    Min Karaktär som jag vill söka med heter Fainte.
    Det är en Druid och där med en Tauren Male, Tankar att byta till Female men:).
    Jag kan tyvärr inte ge er Armory Link för att jag har problem med den hemsidan på min dator. Men jag visar gärna upp mig i spelet och visar det ni vill se. (Tolka inte fel XD)
    Den tiden jag har spenderat på denna char har varierat, jag spelade mycket på den i 70 då jag healade höga raids som BT. Jag kommer från Servern Ravencrest, jag miggade till Bladefist för cirka 3-4 månader sen. Jag har även ägnat mycket tid på min Mage. Som även finns på Bladefist.

    Jag är den enda ägaren av detta Account.

    Alts värdiga att nämna är:
    Zarrow – 80Mage, Profession 450 alch 450 herb.
    Några 70 alts har jag även med, som Rogue, Warlock.
    Även några 60 – Priest, Shaman och en Ally Mage.

    1) Jag kan vara närvarande vid raid på Tis, Ons, Tors, Lör, Sön.
    På måndagar har jag Innebandyträning, ibland kommer det in Torsdagsträningar.
    När ni klämmer in Lördagsraider så kan jag oftast vara med, men det kan uppstå Irl saker men sådant meddelas i tid så ni vet om allt går.

    2) Jag är en trevlig och social person som gillar att umgås och festa till det med polarna. Jag tränar just nu Innebandy men börjar smått tröttna på det. Det jag kan beskriva om mig själv är att jag lätt kan ta kontakt med människor och har ett ganska bra ledarsinne ifall det skulle vara behövande.

    3) Jag valde Shurium för att jag har pratat med era guildmembers, som Zlack, spelade lite 2v2 med honom och frågade lite om hur det var. Det verkar vara en Schysst och bra progress Guild nu till den nya patchen som kommer. Jag ser verkligen fram emot att tillbringa fina raider genom Ulduars mörka grottor^^.

    4) Jag kan hjälpa guilden med först och främst min alt, Zarrow. Han har fullt i Alchemy och kan hjälpa folk att fixa flasks och elixirs etc. till raids.
    På Fainte håller jag på att skilla Enchantment och ligger runt 300 i skill. Jag kan även hjälpa folk om de nu skulle behöva hjälp i HCs eller bara med quests.

    5) Jag har experince av all raids som nu finns i Wotlk.(Dock inte The Eye of Eternity (HC) )Som sagt jag har raidat instanser upp till BT i Tbc.

    6) Nuvarande är jag i Pearl och guilden har börjat avta smått och jag känner att jag vill utveckla mig och progressa i svårare instanser. När jag var på Ravencrest så var jag i guilden Brutality och där var det också en svensk Guild så det var trevligt och känner att jag vill ha tillbaka det roliga! Min position i Guilder har varit member, men har även varit tal om officer.

    7) Jag speccade ifrån resto när jag lvlade till 80, så jag speccade Feral. När jag blev 80 var jag kvar i Feral ett tag för det kändes kul, men nu har jag fått tillbaka suget av att vara resto och har börjat att skaffa mig ett bra gear att hålla nu i en bra Guild som det var på 70.
    Cool Jag förväntar mig att Shurium är en trevlig Guild där man känner sig hemma och inte olika kompis grupper. Jag förväntar mig även att man blir tagen för den man är. Och jag vet att denna guilden kan gå väldigt långt i progress.

    9) Jag förbereder mig som vanligt att läsa tacs först. Sen går jag in och kollar tacs på Tankspot för att få en mer bild av hur det går till. Jag pausar och analyserar de svåra delarna av fighten.

    10) Jag vill jätte gärna bli en bra resto druid och vara en av era mainhealers, vet att det är svårt men jag är redo att kämpa för det.

    Tack för att ni tog er tid att läsa igenom denna applikation som jag har försökt att ta med så mycket som möjligt. Hoppas jag får dela glädjen med er att ta oss igenom Ulduar tillsammans.

    /Med vänlig hälsning, Fainte of the Resto Ones.
    Citron
    Citron


    Antal inlägg : 27
    Registreringsdatum : 09-03-06
    Ålder : 35
    Ort : Stockholm

    Fainte - RestoDruid. Empty Sv: Fainte - RestoDruid.

    Inlägg  Citron mån mar 16, 2009 4:45 pm

    Mycket Fin apply, lättläst och intressant. 5 AV 5 TOASTS! bENJAMIN!
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Fainte - RestoDruid. Empty Sv: Fainte - RestoDruid.

    Inlägg  Blewp mån mar 16, 2009 4:54 pm

    Jag håller med Citron, mycket lättläst och välskrivet. Du är välkommen att joina Shurium. Skriv till en Officer ingame för invite. PUSS OCH KRAM! Mjau! cat
    Zlack
    Zlack


    Antal inlägg : 51
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ålder : 33

    Fainte - RestoDruid. Empty Sv: Fainte - RestoDruid.

    Inlägg  Zlack mån mar 16, 2009 4:56 pm

    Hej

    Sponsored content


    Fainte - RestoDruid. Empty Sv: Fainte - RestoDruid.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 3:33 pm