Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    wowwowwowwow

    avatar
    nudeopen
    Gäst


    wowwowwowwow Empty wowwowwowwow

    Inlägg  nudeopen lör mar 14, 2009 9:23 pm

    Namn:marcus wik reijonen
    Ålder: 18
    Sverige, vart? nyköping

    Namn på karaktär: nudeopen
    Ras: troll
    Klass: priest
    Armory link:
    Tid spelat på din karaktär: 26 days

    Alts höglevlade och värdiga att nämna:

    Professions:blacksmithing/engeneering
    Är du orginal ägaren av karaktären? Ja


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    jag kan oftast alla dagar om jag inte har överdrivet med plugg, har brutit benet så kan inte göra så mycket annat än att sitta vid datorn.

    2.) Beskriv dig själv som person.
    jag har tålamod, lätt att förstå saker, om jag gör något går jag in för det med 100%

    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    Mina IRL polare björnta och hoffmesiter joinade, har inte hört annat än bra saker om er. Vill spela i en guild som raidar och gör saker, där det händer något.

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    Jag speccar holy om det behövs för har nästan lika bra holy gear som shadow. Är gärna med på hc:S och gearar upp olika folk i guilden.

    5.) Raid experience
    naxxx(hc),Voa(hc),Os(hc),eoe,onyxia,bvl

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    många medlemmar har lagt ner wow för gott och vi raidar aldrig längre, det är dött och tråkigt. jag va med första gångerna vi raida naxxx.
    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    shadow, jag valde shadow från början eftersom att det är det bästa leveling speccet, Sen när jag vart 80 så har jag stannat i shadow för jag tycker det är kul med dps och för att jag fick bra gear snabbt. Om det behövs har jag bra offspecc gear till healing, har healat och dpsat os,naxxx,voa alla hc.

    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Jag förväntar mig att det alltid är raid uppe och det inte är dött i guilden.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Om jag kan tactsen brukar jag sätta på lite musik och tagga järnet för att toppa dpsmätarn.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    Jag är IRL polare med hoffmesiter och björnta som jag nämde tidigare. Jag är väldigt sportintresserad och spelade hockey, bröt dock benet för ca 2 månader sen och har bestämt mig för att sluta och börja gymma istället. Då får jag mer fritid till PARTEY,kompisar,flickvännen och wow.

    mvh marcus
    avatar
    Gutbuster


    Antal inlägg : 10
    Registreringsdatum : 09-02-22

    wowwowwowwow Empty Sv: wowwowwowwow

    Inlägg  Gutbuster sön mar 15, 2009 3:47 pm

    Vi har tyvär fullt på shadow priests och recruitar inga fler.

    Så ansökan nekad, men vi tackar för visat intresse och önskar dig lycka till med guild letandet.

      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 2:00 pm