Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


2 posters

    Holy priest letar efter guild

    avatar
    A priest
    Gäst


    Holy priest letar efter guild Empty Holy priest letar efter guild

    Inlägg  A priest ons mar 11, 2009 10:22 pm

    Hej,

    Innan du postar denna application för våran guild, ta din tid att läsa denna post. Du kommer vilja imponera på oss med texten du skriver.
    Det betyder att du ska tänka över det du skriver och ta den tid det behöver. Det kommer finnas flera olika saker som inte inkluderar i frågorna som du
    måste svara på. Dessa sakerna kommer kommer bevisa att du verkligen vill raida med Shurium, som tillexempel att du alltid har med foodbuff/flask
    för varje raid du är med på, att du inte är en lootwhore och förstå att du någon gång möjligtvis blir replacad för att få ut det bästa av raiden.
    Åter igen, ta din tid att försöka imponera på oss - Att skriva mycket text är ett stort plus.

    Namn: Andreas
    Ålder: 20
    Sverige, vart? Avesta / dalarna

    Namn på karaktär: Rollarn
    Ras: Bloodelf
    Klass: Priest
    Armory link:
    Tid spelat på din karaktär: 20 dagar och 15h

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: Inga på denna realm

    Professions: Tailoring och enchanting
    Är du orginal ägaren av karaktären?


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte? Kan inpencip alla tider beroende på om nånting kmr upp , men då meddelar jag i tid om jag inte kan.

    2.) Beskriv dig själv som person. Hmm , en kille med humor och väldigt lång stubin haha , vad mer kan man säga? =)

    3.) Varför vill du joina just Shurium? Börjar få tråkigt och inte hittat nån raid guild så jag sitter typ bara och degar haha xD

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.) Inte en aning ska jag säga er, det jag kan säga är att jag inte är epic kåt och whinar inte ifall jag inte får en epic

    5.) Raid experience. Väldigt låg , bara kört några bossar i Naxx , VoA , OS har jag gjort och malygos har jag bara gjort försök på utan framgång.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem? Jag är med i Pearl jusst nu , och dom tar inte raids seiöst , Dom springer bara och lattjar runt (dock så ska man ha humor men till en viss gräns) men dom förstör bara , slösar massa pengar innan en raid på att köpa supplies som tex, elexir , flasks , buff food , Reagents osv osv sen sänker 1 boss och sen lägger dom ner och får en savad..

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec. Spelade holy med min paladin förut i raids (pre wotlk) och det blev fett tråkigt så jag provade på en priest =) Klart mycket roligare och mera man kan göra.

    8.) Vad förväntar du dig från oss? Att vara sociala och Seriösa men ändå ha humor i raids och sånt.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? Läser på tactics ( om jag får veta bossarna som ska göras ) och kollar på youtube filmer om hur man ska stå och så.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine. Mina irl's sa att jag skulle göra en apply till denna guild , + att jag vill raida med dom. va liksom derför jag började på denna realm. (dråke som tjatar ihjäl sig XD) Btw chuck norris skämt aeger Razz

    Mvh
    Andreas
    avatar
    A priest
    Gäst


    Holy priest letar efter guild Empty Sv: Holy priest letar efter guild

    Inlägg  A priest ons mar 11, 2009 10:27 pm

    Sorry glömde armory link.
    Mongosarius
    Mongosarius


    Antal inlägg : 69
    Registreringsdatum : 09-02-22

    Holy priest letar efter guild Empty Sv: Holy priest letar efter guild

    Inlägg  Mongosarius ons mar 11, 2009 11:51 pm

    länks cpar när man inte är reggad=P fast gif Rollarn imba som fan giiiiiiiiif rollarn !
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Holy priest letar efter guild Empty Sv: Holy priest letar efter guild

    Inlägg  Blewp tor mar 12, 2009 12:39 am

    Du är välkommen på en trial hos Shurium.

    Viska Officer ingame och du får invite!

    Mvh
    Blewp, Shurium

    Sponsored content


    Holy priest letar efter guild Empty Sv: Holy priest letar efter guild

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 8:29 am