Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


2 posters

    Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad

    avatar
    Fhané /
    Gäst


    Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad Empty Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad

    Inlägg  Fhané / fre feb 27, 2009 8:31 am

    Namn:Per-Olov
    Ålder:16
    Sverige, vart?
    Dalarna/avesta
    Namn på karaktär:Fhané
    Ras: Blood Elf female
    Klass:Paladin
    Armory link:
    Tid spelat på din karaktär: 17 dar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: Fhane lvl 80 rogue

    Professions: Low skills


    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    Jag kan spela alla dagar om ni vill de.
    2.) Beskriv dig själv som person.
    Jag Pratar inte mycke i vent eller ts men lyssnar noga
    3.) Varför vill du joina just Shurium? Jag är seriös när det gäller raids och Hjälpa andra i HC (om de behövs)

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    Jag vet faktist inte..
    5.) Raid experience
    Har gjort VoA 10/25 man,Naxx 10/25 Inte alla bossar dock
    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem? Designed for glory var jag med i Först som raid guild Gick några naxx som ret. Lämnade dom för att jag blev av med min DKP För att jag var saved i Os 25 man. Men ingen som sa nånting om att inte puga Os Eller Voa bara naxx För de raidade vi. Guilden jag är med i nu Heter Darktemplars och dom klarar inte ens heigan The unclean eller Grubolus eller vad han heter


    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    Jag är Holy,Jag valde holy för att det är kul att heala Razz
    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Inge barnsligheter, Vårdat språk m.m.
    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Jag har inte Varit så aktiv med pots och sånt. Med nya bossfighter tar jag reda på tacts antingen frågar jag i raid eller Youtube.com Razz
    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    Vet inte vad ni mer vill veta Razz Men Hoppas jag får invite till guilden. Smile BTW Goblockarn är min bror Smile
    Ajxx
    Ajxx


    Antal inlägg : 7
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ålder : 35
    Ort : Helsingborg

    Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad Empty Sv: Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad

    Inlägg  Ajxx lör feb 28, 2009 7:00 pm

    Killen drog till Designed Of Glory .
    Mongosarius
    Mongosarius


    Antal inlägg : 69
    Registreringsdatum : 09-02-22

    Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad Empty Sv: Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad

    Inlägg  Mongosarius sön mar 01, 2009 12:11 am

    Nekad. Du har joinat en annan guild efter din ansökan. Lycka till i Designed Of Glory och tack för din ansökan

    Sponsored content


    Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad Empty Sv: Holy paladin Vore kul om jag fick joina /nekad

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tor maj 09, 2024 10:19 am