Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    vill joina^^

    avatar
    zelemoth
    Gäst


    vill joina^^ Empty vill joina^^

    Inlägg  zelemoth fre mar 06, 2009 9:04 pm

    Hej,

    Innan du postar denna application för våran guild, ta din tid att läsa denna post. Du kommer vilja imponera på oss med texten du skriver.
    Det betyder att du ska tänka över det du skriver och ta den tid det behöver. Det kommer finnas flera olika saker som inte inkluderar i frågorna som du
    måste svara på. Dessa sakerna kommer kommer bevisa att du verkligen vill raida med Shurium, som tillexempel att du alltid har med foodbuff/flask
    för varje raid du är med på, att du inte är en lootwhore och förstå att du någon gång möjligtvis blir replacad för att få ut det bästa av raiden.
    Åter igen, ta din tid att försöka imponera på oss - Att skriva mycket text är ett stort plus.

    Namn:Nicolas
    Ålder: 18 i sommar
    Sverige, vart? stockholm

    Namn på karaktär: Zelemoth
    Ras: ful Orc
    Klass: Fury / tank
    Armory link: sidan e nere för tillfället
    Tid spelat på din karaktär:58 dagar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna:en mage 76 på g.

    Professions:JC /MINER
    Är du orginal ägaren av karaktären?
    Japp, accaountet var ej mitt från börja (det tillhörde min kusin) men han köpte ett nytt o gav detta till mig o sen dess har jag lvlat warriorn ^^

    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    kan egentligen komma på all raids, fast har en vana att bara spela fram till kl 22, efter det brukar jag plugga har en liten synpungt, 3 timmars raid brukar vara bättre Razz ( bätre 3h hardcore än 4h soft)
    2.) Beskriv dig själv som person.
    almänt smart, snäll, inte uppkäftig,( bara mot noobs o tröga människor)
    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    för att ni e svennebananer:P nej men ni verkar trevliga o har gearat folk o verkar vara en lyckad guild:P
    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    full skilled JC
    5.) Raid experience
    full TBC, o allt från voa 10 till naxx 25, tyvärr aldrig gått in i malygos Sad
    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    kommer från en annan server, ( arathor/ outland shadows svensk guild) senast var jag i Novacan, sämsta guilden jag varit i... jättetröga raiders exempel, gjörde 2 quearters + sapp o kel på 6 timmar
    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    fury specc med lite arms. 18/53/0
    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    snabba i raids, vänliga mot alla, o rättvisa
    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    köper Pots, o läser på hemsidr o kolla youtube på bossen o dess taktiker:P
    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    Blatte for ever !
    Mvh
    Shurium
    avatar
    Raijun


    Antal inlägg : 29
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ort : HBG

    vill joina^^ Empty Sv: vill joina^^

    Inlägg  Raijun sön mar 08, 2009 7:44 pm

    Skriv till en officer för invite.
    Tagen som trial

      Aktuell tid och datum: tor maj 02, 2024 12:51 am