Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    Mage söker till Shurium

    avatar
    Kappas
    Gäst


    Mage söker till Shurium Empty Mage söker till Shurium

    Inlägg  Kappas ons apr 15, 2009 11:26 pm

    Namn:Henrik
    Ålder:32
    Sverige, vart? Bor i Malmö

    Namn på karaktär: Kappas
    Ras: Undead
    Klass: Mage
    Armory: Har nog mitt pvp gear på där. Men w mig ingame så visar jag mitt pve gear. Saknar en del till full valouros.

    Tid spelat på din karaktär: 132 dagar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna:

    Har ett antal level 70 bla en shaman, en lock och en hunter. Fastnade för magen så jag har kört med honom under wotlk.

    Professions:Engineering och Mining

    Är du orginal ägaren av karaktären? Ja


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?

    Jag kan raida mån, ons och torsdag. Kan vara med en och en annan lördag också. Resten av tiden ägnar jag åt att vara social i mitt liv utanför Wow Smile

    2.) Beskriv dig själv som person.

    Jag är en glad o go gubbe som lirar gitarr, jobbar inom Ikeakoncernen och spelar badminton på motionsnivå. Har en hund också. Bruce heter han.

    3.) Varför vill du joina just Shurium?

    I Tbc var jag med i Broder, ett svensk guild som tidigare var väldigt aktivt på Bladefist. Tyckte det var suveränt att lira med andra svenskspråkiga. Det blev mer gemenskap och därmed också bättre progress. Vill definitivt göra det igen.

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)

    Är engineer så kan jag hjälpa någon med något så gör jag det Smile

    5.) Raid experience

    Har raidat i princip allt. Jag är en wowveteran som har varit med sen starten. Roligaste boss fighten var när vi Tbc i Broder sänkte Illidan första gången. I wotlk har jag gjort det mesta innan Ulduar.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?

    Har som jag nämnde innan varit med i Broder. Är nu med i Fuzion. Vill lämna dem för att jag inte trivs helt enkelt. Vill joina er istället.


    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.

    Är Arcane i pve. Frost i pvp. Har testat de flesta olika specckombinationer men fastnat för Arcane som pve specc.

    8.) Vad förväntar du dig från oss?

    Jag förväntar mig att ha kul och att lära känna nya goa gubbar.
    Vill även nå bra progress.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?

    Jag läser på och kollar videoklipp. Sen lyssnar jag på vad raidledaren har att säga och så går vi och dödar bossen Smile
    Givetvis har jag med mig cookingbuffs och elixir och flasks.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.

    Om ni väljer att ta in mig i guilden så får ni en bra och välspelad mage med stor wow erfarenhet. Jag är pålitlig och kommer på de raider jag har signat till. Om jag av någon anledning inte kan så får ni veta det ett par dar innan. En sak som kanske inte imponerar på ett raidguild är att jag har haft ca 2000 rating i 2v2 arena. Tillsammans med en rouge. Har även Challenger titeln. Det kanske inte imponerar men det visar att jag kan hantera min mage på ett bra sätt.


    Mvh

    Henrik
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Mage söker till Shurium Empty Sv: Mage söker till Shurium

    Inlägg  Blewp tor apr 16, 2009 5:35 pm

    Du är välkommen på en trial i shurium!
    Viska officer ingame för invite!

    Blewp

      Aktuell tid och datum: fre apr 26, 2024 11:20 am