Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


2 posters

    Apply från Tazory

    avatar
    Tazory
    Gäst


    Apply från Tazory Empty Apply från Tazory

    Inlägg  Tazory fre apr 10, 2009 12:51 am

    Namn: Johan
    Ålder: 28
    Sverige, vart? Göteborg

    Namn på karaktär: Tazory
    Ras: Troll
    Klass: Mage
    Armory link
    Tid spelat på din karaktär: Min första char jag gjorde så /played är 38 dagar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: Horde: Rogue 70 Ally: Moonkin 80, Pally 80, Hunter 70
    ,
    Professions: Tailor, Ench
    Är du orginal ägaren av karaktären? JA


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte? har ett schema som gör att jag jobbar långa dagar i 2 dar i streck då kan jag inte raida men detta ger mig fler lediga dagar,
    det enda jag kan säga är att jag jobbar varannan helg, men som sagt tid å raida finns och 19-23 är inga problem för mig.

    2.) Beskriv dig själv som person. Ja jag är som sagt 28 år påhittig, morgon trött, nattmänniska, snusare,
    trevlig, rolig, självsäker, pålitlig och trogen.

    3.) Varför vill du joina just Shurium? Peyree rekomenderade mig att göra en apply hit sa att ni va ett bra gäng å ett bra gäng
    behöver alltid en trevlig snubbe till.


    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.) Inget sånt än hänvisar till fråga 10

    5.) Raid experience. Pre TBC AQ20/40 ZG MC BWL, Kara

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    Är bara med i ett guild som en ally polare har gjort inget speciellt bara för å ha nån att komma online ihop med typ. Experience, har bra koll på de flesta klasser utom
    DK, har inte brytt mig om dom helt enkelt.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec. Kör frostfire valde denna speccen på grund utav att
    det är en specc jag trivs med har testat arcane men föll mig inte i smaken, kan dock bli intressant och se vad dom gör med frost hört rykten om
    att dom ska göra nån sorts raid av den.

    8.) Vad förväntar du dig från oss? hoppas på ett socialt guild som har skojj tillsammans i raids och utanför raids.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? snackar med folk som varit där annars är juh ofta forum en bra informationskälla men alltid lättare å höra från polare
    som varit där hur dom upplever instancen.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.Ja jag är som sagt 28 år bor med min fästmö och våran dotter i Göteborg,
    har lirat ally på sista tiden, denna mage va min allra första gubbe men intresset försvann eftersom jag va ensam å lira horde ett tag så då
    joinade jag mina IRL polare på stormrage serven så har som sagt 2 lvl 80 där men spelar inte på dom. Vi några från ally sidan gick till
    denna servern å lira med en kompis kompis, så nu spenderar vi vår wow tid här, snackar å tjötar på skype.
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Apply från Tazory Empty Sv: Apply från Tazory

    Inlägg  Blewp lör apr 11, 2009 1:46 am

    Jag kommer höra av mig inom kort med svar etc.

    Tja sålänge

    Teh blewp
    avatar
    Hoffmeister


    Antal inlägg : 8
    Registreringsdatum : 09-03-13

    Apply från Tazory Empty Tjao

    Inlägg  Hoffmeister lör apr 11, 2009 2:28 am

    Härlig och välskriven apply (Y)
    avatar
    Tazory
    Gäst


    Apply från Tazory Empty Sv: Apply från Tazory

    Inlägg  Tazory lör apr 11, 2009 11:38 am

    Okajj, ha de så länge // johan

    Sponsored content


    Apply från Tazory Empty Sv: Apply från Tazory

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: fre mar 29, 2024 3:33 am