Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    Hunter - Dagis!

    avatar
    daggan
    Gäst


    Hunter - Dagis! Empty Hunter - Dagis!

    Inlägg  daggan ons apr 08, 2009 5:41 pm

    Namn:Niclas olsén
    Ålder:17
    Sverige, vart? Trelleborg!

    Namn på karaktär:Dagis
    Ras:Orc
    Klass:Hunter
    Armory link
    Tid spelat på din karaktär:33 dagar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna: en rogue som jag lira på i 70 och en 46 priest.

    Professions:Leatherworking och skinning
    Är du orginal ägaren av karaktären? ja


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?jag kan spela alla dagar. inget större hinder än att jag måste plugga ibland.

    2.) Beskriv dig själv som person. En kanon person som alltid är glad och trevlig.

    3.) Varför vill du joina just Shurium? verkar vara en skön guild, men framföra allt ät det ett stort plus att det är en svensk guild.

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)det finns inte så många rare recipes till LW men det är ju alltid lite legenchants osv.

    5.) Raid experience: har kört hela naxx normal, en del wings i naxx hc(har inte haft tur i pugs) har haft nere malygos normal på 6%. ja och såklart voa och os, både hc och normal.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?jag har inte haft någon seriös raidguild i wotlk. har bara raidat seriöst i TBC.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.jag är survival, det är det bästa nu sen beast mastery blev nerfat.

    8.) Vad förväntar du dig från oss? förhoppningsvis att få raida lite och så.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? Flask of endless rage och antingen 40 stamina och 40 agility eller 30 crit och 30 stamina. men även mycket pilar. men till nya bossfighter är mycket pengar en självklarhet för att det chansen är ju ganska stor att man wipar.

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine. GÖR SKÅNE TILL ETT EGET LAND!
    Zlack
    Zlack


    Antal inlägg : 51
    Registreringsdatum : 09-02-22
    Ålder : 33

    Hunter - Dagis! Empty Sv: Hunter - Dagis!

    Inlägg  Zlack ons apr 08, 2009 6:34 pm

    Vi ha tyvärr fullt på hunters atm, Tack för din ansökan och lycka till med guild letandet

    Zlack (kingen på pinnen) Shurium

      Aktuell tid och datum: fre mar 29, 2024 12:54 am