Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


    Mjoerdn - Prot/fury warrior

    avatar
    Mjoerdn
    Gäst


    Mjoerdn - Prot/fury warrior Empty Mjoerdn - Prot/fury warrior

    Inlägg  Mjoerdn sön mar 22, 2009 6:50 pm

    Namn: Martin J
    Ålder: 17
    Sverige, vart? Trelleborg

    Namn på karaktär: Mjoerdn
    Ras: Orc
    Klass: Warrior
    Armory link
    Tid spelat på din karaktär:
    72 dagar, varav 14 dagar i 80.
    Alts höglevlade och värdiga att nämna:
    Akterseglarn, rogue 80. Evvee Mage 55.
    Professions: Skinning/Enchanting full skill.
    Är du orginal ägaren av karaktären?
    Ja, jag är orginal ägaren av både accountet och karaktären.


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte?
    Jag kan spela alla dagar förutom tisdagar. Då har jag hockey träning.
    2.) Beskriv dig själv som person.
    Jag är en social och glad person, gillar sport och datorer.
    3.) Varför vill du joina just Shurium?
    Det är den bästa svenska guilden på realmen antar jag? Och jag var tidigare med i Shoujo (ursäkta stavning) som många från denna guilden är med i. Detta var dock med min Rogue. Jag känner att Shurium är en bra guild som progsessar på fort och bra. Raidtiderna är precis lagom för mig, vilket underlättar.
    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.)
    Min enchanting är väl den som kan hjälpa guilden mest. Jag har jätte många recept både från TBC och WOTLK, t ex som mongoose, executioner, berserking etc.
    5.) Raid experience
    Jag har raidat allt förutom Sapp, KelThuzad och Malygos Heroic. Dock har jag heller inte downat Malygos normal men tagit ner han till 3 o 4% i en pug. Så jag kan tacts bra. Även en drake i OS HC och normal har jag tagit ner.
    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem?
    Jag har inte varit med i någon seriös guild på denna server. Var det dock på Daggerspine, men leava för jag skulle migra Bladefist.

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec.
    Jag kan väl säga att min main-specc är Prot, jag har bäst gear i prot. Men har även ett bra gear som räcker till det mesta i fury också. Så jag har valt att köra båda speccen. Brukar skifta från vecka till vecka. Men om jag joinar seriös guild, så får jag vara den speccen ni vill ha mig som.
    8.) Vad förväntar du dig från oss?
    Jag förväntar mig att ha roligt och få lära mig så mycket som möjligt under raiderna.
    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter?
    Flask, pots, mat! IRL mat, wc! nya bossfighter är oftast ett bra alternativ tycker jag.
    Blewp
    Blewp


    Antal inlägg : 48
    Registreringsdatum : 09-02-24

    Mjoerdn - Prot/fury warrior Empty Sv: Mjoerdn - Prot/fury warrior

    Inlägg  Blewp tor mar 26, 2009 8:03 am

    Tyvärr är vi fullt på warrior tanks.


    GL med Guildsökandet

    Mvh
    Blewp, Shurium

      Aktuell tid och datum: fre apr 19, 2024 6:34 pm