Shurium

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shurium Horde Guild på Bladefist


2 posters

    Jun/ Resto shaman / antagen

    Jun
    Jun


    Antal inlägg : 2
    Registreringsdatum : 09-03-01

    Jun/ Resto shaman / antagen Empty Jun/ Resto shaman / antagen

    Inlägg  Jun sön mar 01, 2009 8:41 pm

    Namn: Niklas Wallin
    Ålder: 17, 18 sista mars
    Sverige, vart? Stockholm

    Namn på karaktär: Jun
    Ras: Orc
    Klass: Shaman
    Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Jun
    Tid spelat på din karaktär:13 dagar 22 timmar

    Alts höglevlade och värdiga att nämna:

    Professions: Mining & inscription
    Är du orginal ägaren av karaktären? ja


    ---

    1.) Våra raid tider är Mån,tis,ons,tors,sönd. Ibland klämmer vi in en lördags raid om behövande. Tiderna är 19.oo - 23.oo. Vilka av dessa dagar kan du spela
    och vilka kan du inte? Och isåfall, varför inte? Kan spela till 23:00 lätt varje dag, utom när jag har läxor o skit Smile

    2.) Beskriv dig själv som person. Ja, jag heter då niklas wallin, bor i söderort utanför stockholm i tallkrogen, går andra året på hotel & resturang programmet vid globen. spelat wow sen det kom ut fast förut på alliance sidan på laughing skull, ahn qiraj och boulderfist. Shamanen som jag spelar på nu skapades i januari Smile

    3.) Varför vill du joina just Shurium? För att det är svenska personer, verkar trevligare en mitt nuvarande guild.

    4.) Hur kan du hjälpa guilden? (rare recipes etc.) inscription

    5.) Raid experience: tagit allt i os10/25, Voa 10/25 Naxx 10/25.

    6.) Skriv någonting om din/dina förra guilder. (Position i guild, experience, progress och varför du lämnade dem) Om du är i guild just nu, varför vill du lämna dem? Kolla punkt 3

    7.) Vad har du för spec? Berätta varför du valde denna spec. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Jun
    Standard resto spec

    8.) Vad förväntar du dig från oss? roliga raids samt progress och trevliga personer.

    9.) Hur förbereder du dig för raids / nya bossfighter? taktikerna, pots/flasks osv..

    10.) Berätta om preics vad du vill, its your time to shine.
    afro
    Mongosarius
    Mongosarius


    Antal inlägg : 69
    Registreringsdatum : 09-02-22

    Jun/ Resto shaman / antagen Empty Sv: Jun/ Resto shaman / antagen

    Inlägg  Mongosarius sön mar 01, 2009 8:46 pm

    Antagen, Välkommen till shurium viska någon officer för invite =)

      Aktuell tid och datum: fre apr 19, 2024 4:29 pm